Usługa zwrotu

Przy ścisłej współpracy błędy są nieuniknione. Jeśli nasze usługi nie spełniają Państwa oczekiwań prosimy o poinformowanie nas o tym. Reklamacje dają nam możliwość poprawy jakości naszych usług i zaoferowania nowych, lepszych rozwiązań dla naszych Klientów.

Nieprawidłowe / błędne zamówienie

Jeśli otrzymali Państwo towar, który z jakiegoś powodu nie jest już Państwu potrzebny, oferujemy możliwość jego zwrot zgodnie z następującą procedurą.
    Procedura:
  1. Pisemne powiadomienie nas o prośbie o zwrot towaru. Należy wypełnić nasz formularz zwrotny i przesłać do właściwego specjalisty lub na nasz ogólny adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Wymieniony w formularzu towar zostanie przez nas zweryfikowany, a Państwo otrzymają od nas odpowiedź zwrotną w przeciągu 5dni z numerem reklamacji.
  3. Prosimy o zwrot towaru do naszego magazynu zostanie on sprawdzony przez naszych specjalistów następnie zostanie wystawiona faktura korygująca (za wyjątkiem kosztów przesyłki). Zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia faktury korygującej o 10 % wartości tytułem kosztów manipulacyjnych. OWS esco Polska Sp. z o.o.
Warunki zwrotu
Zwrot musi być uzgodniony i potwierdzony (na piśmie) przez firmę esco Polska Sp. z o.o. W tym celu prosimy o skorzystanie z naszego formularza zwrotnego by rozpocząć / zainicjalizować proces reklamacji.
Zwroty artykułów i rozwiązań specjalnych (statusy zapasu <>A,B) są wykluczone / są nie procesowane.
Zwrot jest przyjmowany / uznawany / rozpatrywany w przypadku przysłania kompletu części w oryginalnym opakowaniu w stanie pozwalającym ponowną sprzedaży.
Towary nie spełniające powyższych warunków będą odesłane na koszt nadawcy. Prosimy o wyrozumiałość
W zależności od stanu towaru zastrzegamy sobie prawo, do potrącenia opłat manipulacyjnych, w wysokości co najmniej 20% wartości towaru lub od powstrzymania się od jego odbioru z Państwa magazynu.

Otrzymano błędny towar

Jeśli otrzymany towar przez Państwo, nie odpowiada zamówieniu oferujemy wymianę lub zwrot zgodnie z następującą procedurą.
    Procedura:
  1. Pisemne powiadomienie nas o prośbie o zwrot towaru. Należy wypełnić nasz formularz zwrotny (na stronie / hiperłącze) i przesłać do właściwego specjalisty lub na nasz ogólny adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Wymieniony w formularzu towar zostanie przez nas zweryfikowany, a Państwo otrzymają od nas odpowiedź zwrotną w przeciągu 1 dnia z numerem reklamacji.
  3. Towar zostanie od Państwa odebrany i sprawdzony przez naszych specjalistów następnie wysyłamy fakturę korygującą.
Warunki zwrotu
Zwrot musi być uzgodniony i potwierdzony (na piśmie) przez firmę esco Polska Sp. z o.o. W tym celu prosimy o skorzystanie z naszego formularza zwrotnego by rozpocząć / zainicjalizować proces reklamacji.
Zwroty artykułów i rozwiązań specjalnych (statusy zapasu <>A,B) są wykluczone / są nie procesowane. Zwrot jest przyjmowany / uznawany / rozpatrywany w przypadku przysłania kompletu części w oryginalnym opakowaniu w stanie pozwalającym ponowną sprzedaży.
Towary nie spełniające powyższych warunków będą odesłane na koszt nadawcy. Prosimy o wyrozumiałość
W zależności od stanu towaru zastrzegamy sobie prawo, do potrącenia opłat manipulacyjnych, w wysokości co najmniej 20% wartości towaru lub od powstrzymania się od jego odbioru z Państwa magazynu.

Uszkodzony towar

W przypadku wykrycia przez Państwa wady lub usterki dostarczonego towaru przysługuje / zaoferujemy wymianę lub zwrot ( fakturę korygującą)
    Procedura:
  1. Pisemne powiadomienie nas o reklamacji. Należy wypełnić nasz formularz zwrotny (na stronie / hiperłącze) i przesłać do właściwego specjalisty lub na nasz ogólny adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Wymieniony w formularzu towar zostanie przez nas zweryfikowany, a Państwo otrzymają od nas odpowiedź zwrotną w przeciągu 1 dnia z numerem reklamacji.
  3. Towar zostanie od Państwa odebrany i sprawdzony przez naszych specjalistów następnie wysyłamy fakturę korygującą.(uzasadniona reklamacja)
Warunki zwrotu
Zwrot musi być uzgodniony i potwierdzony (na piśmie) przez firmę esco Polska Sp. z o.o. W tym celu prosimy o skorzystanie z naszego formularza zwrotnego by rozpocząć / zainicjalizować proces reklamacji.
Zwroty artykułów i rozwiązań specjalnych (statusy zapasu <>A,B) są wykluczone / są nie procesowane. Zwrot jest przyjmowany / uznawany / rozpatrywany w przypadku przysłania kompletu części w oryginalnym opakowaniu w stanie pozwalającym ponowną sprzedaży. Towary nie spełniające powyższych warunków będą odesłane na koszt nadawcy. Prosimy o wyrozumiałość
W zależności od stanu towaru zastrzegamy sobie prawo, do potrącenia opłat manipulacyjnych, w wysokości co najmniej 20% wartości towaru lub od powstrzymania się od jego odbioru z Państwa magazynu.

Formularz reklamacji


Uwaga ! - wymagane pola oznaczono (*):


Dane firmy:
Nazwa firmy (*):
Adres:
Kod Pocztowy:
Miasto:
Osoba do kontaktu:
Imię (*):
Nazwisko (*):
Nr telefonu:
Adres e-mail (*):
Dokument referencyjny:
Nr dokumentu (*):
Przyczyna reklamacji:

Opis przyczyny reklamacji (*):

Lista artykułów:
Nr + Opis Ilość Opis usterki/Przyczyny reklamacji

Biuro i magazyn

esco Polska Sp. z o.o.
Ul. Rzeczna 10
03-794 Warszawa
tel: 22 679 25 22 | fax: 22 678 56 67
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Firma z grupy Ascalon